Jak Duńczycy kreują doskonałe „Doświadczenia Klienta”?

Dania od lat plasuje się w czołówce najszczęśliwszych narodów świata. Trudno się dziwić, skoro troska o użytkownika, a może nim być w zasadzie każdy: obywatel, klient sklepu, gość hotelowy, student, czy podróżny na stacji metra, czuje, że projektowane rozwiązania są dla niego i mają mu

WIĘCEJ »

Podsumowanie roku 2021

Jeśli po przeczytaniu powyższego zdania pomyślałaś/eś co ma piernik do wiatraka – przeczytaj ten wpis do końca. Od razu uprzedzam będzie DŁUGO, ale jakoś inaczej się nie składa 😉 Z góry uprzedzam nie znajdziesz w nim historii o moich wielkich sukcesach czy porażkach 2021. Nie

WIĘCEJ »

5 powodów, dla których warto doceniać pracowników

Czas czytania: 6 minut  Wyobraź sobie scenariusz: pracownik o imieniu Karol przyjeżdża do pracy w dniu swojej 10-tej rocznicy pracy w firmie. Karol i na swoim biurku znajduje małą żółtą karteczkę przylepioną do swojego komputera z krótkim „DZIĘKUJĘ”. Informacja pochodzi od jego przełożonego, który pamięta

WIĘCEJ »

Nazywam się Aneta.
 Pomagam przedsiębiorcom wprowadzać zmiany w ich firmach i szkołach. Projektuję szkolenia. Prowadzę konsultacje. Specjalizuję się w Design Thinking, który pozwala projektować najlepsze produkty i wyjątkowe doświadczenia klienta.  

 

Zapisz się na mój bezpłatny newsletter* i odbierz prezent w postaci BEZPŁATNEGO mini-booka „5 najczęstszych błędów storytellingowych”

* Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach BroadWay Training Centre.  Zgodę możesz w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności