Jestem Aneta

Marka BROAD.WAY jest spełnieniem moich marzeń
o wspieraniu ludzi w ich zawodowym rozwoju. Jest efektem wieloletniej praktyki, zdobywania wiedzy
i doświadczeń.

Towarzyszę nauczycielom, właścicielom firm i organizacjom we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w ich zespołach i organizacjach. Prowadzę szkolenia i warsztaty. Uwielbiam ludzi. Wierzę, ze każdy
z nas jest wyjątkowy i ma niesamowity potencjał.

Jestem też praktykiem z 18 letnim doświadczeniem
w mediach, biznesie, edukacji. Właścicielką firmy edukacyjnej od 2004 roku. Na szkoleniach zawsze DAJĘ 100%  siebie. To, czego uczę innych wykorzystuję w swojej pracy zawodowej. Dlatego mam pewność, że nabyte w Broad.Way umiejętności Tobie też pomogą rozwinąć skrzydła.

Jestem trenerem biznesu – Absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET, certyfikowanym moderatorem metody Design Thinking, niezależną konsultantką
i TEAM LEADEREM brytyjskiego Wydawnictwa Usborne Publishing. 
Wulkanem pasji i energii!

MOJA MISJA

Pragnę inspirować ludzi do działania, uczyć kreatywnego podejścia do pracy i szukania niestandardowych rozwiązań. Daję wartościowe narzędzia. Chcę uczyć ludzi kompetencji XXI wieku, które są motorem napędzającym przyszłość.

Z uczestnikami moich szkoleń wspólnie odkrywamy ich ukryte talenty, które sprzyjają osiąganiu sukcesów. Pragnę dzielić się wiedzą i doświadczeniem i dlatego też stworzyłam

#Storybrand BROAD.WAY Training Centre.

Zapraszam do niego absolutnie fenomenalne OSOBY, Takie jak TY, które mają dosyć czekania na lepsze czasy. Chcą się rozwijać
i biorą sprawy w swoje ręce!

Wierzę w wartość zmiany, opartej na emaptii i uważności, która otwiera drogę do efektywnej współpracy i komunikacji. Wierzę
w wartość zmiany, która składa się codziennych, małych kroków, a prowadzi do WIELKICH SUKCESÓW

Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie

Jonh Deere

Co Broad.Way może dać TOBIE?

  • wiedzę
  • narzędzia i innowacyjne metody pracy
  • rozwój zawodowy
  • nowe kompetencje
  • gotowe, sprawdzone materiały 
  • energię i motywację do zmiany
  • szansę na dochody w programie partnerskim

A wszystko po to by:

  • czuć się spełnionym i docenionym nauczycielem, właścicielem firmy
  • inspirować i motywować swoich uczniów i pracowników do działania 
  • pracować z przyjemnością, odkrywać swoją kreatywność, czerpać z pracy więcej
  • wzmacniać wiarę we własne możliwości, uwierzyć, że mogę, umiem, potrafię  
  • przestać martwić się o finanse swoje i swojej placówki..
  • Jeżeli czujesz, że jest to dla Ciebie ważne  i chcesz skorzystać z naszych doświadczeń od razu przejdź tutaj 

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ:

Jak powstał koncept Broad.Way?

Od najmłodszych lat byłam kreatywna i zawsze pragnęłam czegoś więcej niż „przeciętność”. Odwaga, umiejętność wychodzenia z ramy, podejmowania ryzyka, gotowość dostarczania niebanalnych rozwiązań doprowadziły mnie do miejsca, w którym jestem dzisiaj.

W wieku 5 lat namiętnie bawiłam się w szkołę, mając 7 zarobkowo zbierałam i sprzedawałam truskawki na farmie mojego taty a w wieku 12 zorganizowałam swoją pierwszą w życiu imprezę pod nazwą „Wybory Miss Wójtowa”. W smutnej peereloweskiej rzeczywistości bez youtuba, tvn-u czy instagrama wymyśliłam wydarzenie na 30 osób, które stało się tematem wspomnień na wiele lat.
A dzisiaj zawodowo łączę te wszystkie 3 światy sprzed trzech dekad  w jedną całość.

Dlatego uważaj, o czym marzysz a nuż się spełni!

Mój pierwszy edukacyjny biznes otworzyłam w szkole średniej – były to korepetycje z języka angielskiego. Pierwsze  zlecenie zdobyłam z ogłoszenia, jakie na kartce
w kratkę z numerem telefonu wywiesiłam na kilku olsztyńskich klatkach. Dzisiaj myśląc o tym, uśmiecham się do siebie.

Moje lekcje na tyle podobały się dzieciom, że po kilku miesiącach miałam grafik wypełniony po brzegi. Rodzice dzieci polecali mnie swoim znajomym. 

Do dzisiaj wierzę w MOC zadowolonego klienta. Jestem przekonana, że jest to najdoskonalsza forma reklamy, jaką ludzkość wymyśliła.

Pomagałam dzieciom i byłam niezależna finansowo. Był rok 1994. Miałam 17 lat i jedyne co wiedziałam, że
w przyszłości chcę pracować na własnych zasadach.

Chcesz wiedzieć, co było potem…?

Dokładnie 10 lat później założyłam swoją pierwszą firmę. Szkoła językowa była wielkim wyzwaniem i polem do eksperymentowania. „Na żywym organizmie” uczyłam się współpracy ze wspólnikiem, zarządzania ludźmi, marketingu, organizacji, planowania budżetu, pracy
z zespołem. Lata pracy okupione nieprzespanymi nocami, wymyślaniem strategii, dbaniem o klientów.

Bezcenne doświadczenie, bez którego nie byłoby mnie
w miejscu, w którym jestem dzisiaj.

Zawsze z tyłu głowy ”To, co robisz rób najlepiej jak potrafisz, albo nie rób wcale”.

Jak mawiają „Uczeń spotyka mistrza, kiedy jest gotów”. Ja mam dwóch. Pierwszego poznałam w 2012 roku, drugiego 6 lat później. Zarówno Richard Graham jak i Neil Griffiths pokazali mi drogę jaką chcę podążać w zawodowym życiu. Pierwszy pokazał, jak uczyć by uczniowie prosili o więcej. Drugi otworzył mnie na świat storytellingu.

Jestem przekonana, że wyjazd na szkolenie do Richarda to były najlepiej zainwestowane pieniądze w moim życiu, Zaproszenie Neila do Polski, zorganizowanie konferencji MOC Storytellingu dla nauczycieli języka angielskiego okazało się  WIELKIM SUKCESEM. I tak zadziała się Magia – którą „podaję dalej” na swoich szkoleniach.

Moje zawodowe życie to też ciągłe zdobywanie nowej wiedzy. Godziny spędzone na kolejnych studiach, szkoleniach, warsztatach, webinarach. Dziesiątki przeczytanych książek. Setki kilometrów przejechane po kraju i poza Polską, setki zeszytów zapisanych cennymi uwagami z sal szkoleniowych, hektolitry kawy wypitej po drodze.

Głęboko wierzę, że podnoszenie swoich kwalifikacji jest wpisane w rozwój każdego człowieka i każdego biznesu – bez względu na branżę i sytuację firmy. Moja firma nie rozwinęłaby się gdyby nie otwartość na zmiany
i odwaga, która napędzają mnie do działania.

Reszty się pewnie domyślasz.

Tak zrodził się koncept Broad.Way Training Centre.

Pragnę towarzyszyć nauczycielom i właścicielom biznesów w ich zawodowym rozwoju.

Dzielę się z nim i swoją wiedzą i doświadczeniem, inspiruję do zmiany. Sprawiam, że uczestnicy szkoleń odkrywają swój Twórczy potencjał i swoją Twórczą odwagę do działania w swoich szkołach, zespołach, firmach.

Zarówno Storytelling , Design Thinking , Customer Experience , które aktualnie są moimi flagowymi szkoleniami – dają LUDZIOM WARTOŚĆ.

Poza wiedza merytoryczną, pokazują uczestnikom,
że każdy jest kreatywny i każdy jest w stanie robić rzeczy, które zmieni jego myślenie o sobie, swoich umiejętnościach, swoim potencjale i swoim sukcesie zawodowym.

Nazwa Broad.Way nawiązuje do Nowego Jorku, który jest dla mnie symbolem wielkich możliwości i miejscem, gdzie spełnia się marzenia. 

Broad.Way w bezpośrednim tłumaczeniu to „Szeroka Droga”, która może stać się początkiem pasjonującej podróży. Jest miejscem, w którym ludzie znajdują to, czego szukają i czego potrzebują by się rozwijać.

Jest też zachętą do patrzenia na świat z szerszej perspektywy, wychodzenia poza strefę komfortu, eksperymentowania.  Szukania nowych, innowacyjnych sposobów na realizację celów nie tylko zawodowych…